Klantenmeningen
Classificatie van uw beoordelingen
-
Jan S
Jong stel
Cosy 3 slaapkamers - 6 slaapplaatsen - 34m2
van 09/06/2026 tot 18/06/2026
Algemeen
.goed
.goed
Beoordeling van de accommodatie
.goed
.goed
-
Ida G
Senioren (echt)paar
Riviera + 2 slaapkamers - 4 personen - 22m2
van 09/05/2026 tot 23/05/2026
Algemeen
Stacaravan ruim genoeg voor 2 personen, alles aanwezig voor een heerlijk verblijf.
Scherpere messen, betere snijplank
Beoordeling van de accommodatie
Ruim voldoende voor 2 personen
Nvt
-
Gerard K
Senioren (echt)paar
Staanplaats: auto + tent of caravan of camper + elektriciteit 10A
van 09/05/2026 tot 12/05/2026
Algemeen
Een super fijne camping en schoon sanitair. We zijn goed geholpen bij de receptie door (heel fijn) een Nederlandse. Plekken zijn half schaduw half zo. Een echte aanrader
Het internet is bar slecht!
Beoordeling van de accommodatie
Heerlijke plek qua zon en schaduw
Er had iets beter gemaaid kunnen worden
-
Antwan L
Jong stel
Riviera + 2 slaapkamers - 4 personen - 22m2
van 30/08/2025 tot 13/09/2025
Algemeen
Ervaren als een rustige camping
Beoordeling van de accommodatie
Fijne accommodatie was netjes en schoon bij aankomst
Alles was in de juiste aantallen aanwezig maar weinig was hetzelfde. (niet iets om je druk over te maken)
-
Marvin V
Jong stel
Staanplaats: auto + tent of caravan of camper + elektriciteit 10A
van 03/09/2025 tot 17/09/2025
Algemeen
Goede ligging, perfect om de Core D’Azur te verkennen. Winkeltje met precies wat je nodig hebt, en heel vriendelijke uitbaatster.
Sanitair was niet schoon. Wij hadden een onhandig plek met een waterkraan midden op het plek, ookal waren alle plekken rondom ons vrij. Bij aankomst niet verteld dat een badge nodig was voor de slagboom om ‘s avonds binnen te kunnen.
Beoordeling van de accommodatie
Groot plek.
Waterkraan midden op het plek, waar ook heel de straat gebruik van moest maken. Daardoor geen privacy en auto konden we niet kwijt op de plek, ondanks dat deze officieel best groot zou moeten zijn.
-
Denise V
Jong stel
Staanplaats: auto + tent of caravan of camper + elektriciteit 10A
van 31/08/2025 tot 12/09/2025
Algemeen
Leuke kleine camping met een fijn zwembad.
Beoordeling van de accommodatie
Genoten van deze schone camping. Ruime plek met schaduw, het sanitair gebouw 3 is in goede staat en was schoon.
In het hoogseizoen lijkt me 8 douches wel echt weinig met 40 kampeerplekken.
-
NOORTJE W
Jong stel
Staanplaats: auto + tent of caravan of camper + elektriciteit 10A
van 02/08/2025 tot 16/08/2025
Algemeen
De camping is top, de plaatsen zijn zalig, onderhoud is ok, sanitair ook ok!
Beoordeling van de accommodatie
Ruime plaats, fijne ligging
-
Bas M
Gezin met tiener(s)
Caba'nature 2 slaapkamers - 5 personen - 22 m2
van 23/07/2025 tot 10/08/2025
Algemeen
Goed onderhouden camping op een mooie locatie. Fijne safaritent in de schaduw. Voldoende Nederlandse kinderen om mee te spelen voor onze kids. Kortom, goed verblijf gehad..
Beoordeling van de accommodatie
Prima ingerichte tent in de schaduw.
Mag iets beter schoongemaakt worden. Er lagen keutels van ratten en waterleiding lekte onder de tent..
-
Peter V
Gezin met tiener(s)
Staanplaats: auto + tent of caravan of camper + elektriciteit 10A
van 21/07/2025 tot 06/08/2025
Algemeen
Aardige mensen Plek was groot genoeg voor caravan en 2 tentjes. Goed zwembad. Goed restaurant Goed toezicht door nachtbewakers
Badmeester was wel erg streng af en toe
Beoordeling van de accommodatie
Ruim genoeg
Toiletgebouw was wa gedateerd maar prima en schoon
-
E.J. V
Gezin met tiener(s)
Gezellige 2 slaapkamers - 4 slaapplaatsen - 32m2
van 19/07/2025 tot 26/07/2025
Algemeen
Even schakelen bij aankomst omdat we er vanuit gingen ons ook te kunnen vermaken als we op de camping zouden blijven. Echter voor ons was dit niet zo en zijn we vooral dagjes weg geweest en genoten van de fantastische omgeving. \We hadden gehoopt op een idyllisch plekje waar je kan zitten/liggen en in het zoet water kon zwemmen. De enige optie was een kano gebruiken vanaf de camping (gratis, helemaal prima) of een 2 bedjes en een parasol huren bij het meer voor 35 euro(!) en uitkijken op het oplaasbare luna park en gillende kinderen.
We vonden de camping wel beetje vergane glorie. Mijn man was er 30 jaar geleden geweest en daardoor geboekt. Grootste tegenvaller was dat je nergens aan het natuur water kunt liggen zonder aan de commercie van het waterpark mee te doen. Ook restaurant en alle oude gebouwen enz konden wat ons betreft wel een opfris gebruiken. Er waren echt hele mooie oude elementen maar die werden bijv als opslag gebruikt oid of niet meer gebruikt en lag/stond braak.
Beoordeling van de accommodatie
We hadden een sta-caravan "cosy" 4p. Perfecte caravan, behoorlijk nieuw. Verrassend hoog plafond en hoge deuren. Prettige plek. Wel redelijk kort op de buren doordat de caravans een beetje kris kras staan, was het in ons geval zo dat er twee terrassen behoorlijk dichtbij waren en we bijna op de borden konden kijken. Gelukkig alle 3 de huishoudens niet opzoek naar contact waardoor we allen respectvol met deze privacy zijn omgegaan.
privacy was matig. Best wel dicht op elkaar.